تبلیغات نتیجه محور

تبلیغات نتیجه محور یا تبلیغات دیجیتال شامل روش ها، تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی است که از طریق کانال های دیجیتالی برای جذب مخاطبین بیشتر نمایش داده می شود. کانال های دیجیتالی شامل شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل، ایمیل، اپلیکیشن های تحت وب، موتورهای جستجو، وب سایت ها و موارد دیگر می شود که راههای ارتباطی بین بازاریابان و مخاطبین هستند.

در حقیقیت می توان گفت استفاده از تبلیغات نتیجه محور در بازاریابی دیجیتالی به کارگیری هر نوع تبلیغی برای محصولات یا خدماتی است که از طریق دستگاههای الکترونیکی برای مخاطبین به نمایش گذاشته می شود.

طی دهه گذشته، بازاریابی دیجیتال یا تبلیغات دیجیتال به یکی از موثرترین روش های بازاریابی تبدیل شده است و تقریباً هر کسب و کاری برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد که از روش های مختلفی مانند بازاریابی محتوایی، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و بهینه سازی و سئو سایت برای فروش بیشتر کمک بگیرد.

تبلیغات نتیجه محور یا بازاریابی دیجیتال را می توان به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام داد. هر دو روش برای رسیدن به اهداف تعیین شده در استراتژی های بازاریابی مفید و موثر اند.

چرا تبلیغات نتیجه محور یا تبلیغات دیجیتال مهم است؟

با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از مردم جهان برای پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نیاز خود از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند؛ چندان عجیب نیست که تبلیغات نتیجه محور یا تبلیغات دیجیتال به یکی از پایه های اساسی در تدوین استراتژی های بازاریابی تبدیل شده است.

تقریبا می توان گفت دوره نمایش تبلیغات روی بیلبوردها برای جلب توجه مخاطبین به پایان رسیده است. در عصر دیجیتال امروزی موثرترین روش برای جلب توجه مخاطبین استفاده از تبلیغات دیجیتال و بازاریابی دیجیتالی است.

تیم بازاریابی و بازارسازی ترمه، تبلیغات دیجیتال را با ۴ روش زیر برای هر کسب و کاری به طور اختصاصی برنامه‌ریزی می‌کند:

  • بهینه سازی سایت و سئو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی

چگونه تبلیغات نتیجه محور یا تبلیغات دیجیتال موفق داشته باشیم؟

اولین مرحله در برنامه ریزی بازاریابی دیجیتالی موفق تعیین اهداف واقعی و تدوین استراتژی هایی برای رسیدن به آن اهداف است. اگر بتوانید اهداف بازاریابی دیجیتالی خود را شامل وب سایت، بازاریابی ایمیل، بازاریابی شبکه های اجتماعی و موارد دیگر به درستی برنامه‌ریزی کنید می‌توانید انتظارات شفاف و واضحی از نتیجه تبلیغات دیجیتالی خود داشته باشید.

بازاریابی با ایمیل کاملا رایگان است و یک راه مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان به شمار می رود اما متاسفانه بازاریابی با ایمیل چندان در جذب مخاطبین تاثیری ندارد چون احتمالا ایمیل شما وارد پوشه اسپم شده یا توسط مخاطبین چندان جدی گرفته نمی شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه کسب و کارهای مدرن در حال حاضر به سمت بازار یابی شبکه های اجتماعی روی آورده اند تبلیغات دیجیتال در این پلتفرم ها علاوه بر اینکه موجب برقراری ارتباط مستقیم بین مشتری و برند می شود؛ در افزایش اعتبار برند و جذب مخاطبین بیشتر موثر است.

تبلیغات دیجیتال آفلاین نیز شامل روش‌هایی مانند تبلیغات در تلویزیون، رادیو و سایر دستگاه های الکترونیکی می شود که مخاطبین به صورت آنلاین با آنها در ارتباط نیستند اما این گونه تبلیغات دیجیتال نیز  موازی و هم‌زمان با تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش اعتبار برند و همچنین جذب مخاطبین بیشتر و سودآوری بالا تر کمک کند.

جمع بندی

همانطور که با توجه به توضیحات ارائه شده متوجه شدید بازاریابی دیجیتالی یا تبلیغات دیجیتال را نمی توان در دنیای امروز های نادیده گرفت. در حال حاضر تنها کسب و کارهایی می توانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند که روی بازاریابی آنلاین یا تبلیغات دیجیتال به روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

با افزایش روز افزون وب سایت های فروشگاهی و ارائه خدمات در دنیای دیجیتال جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی ماند که تبلیغات دیجیتال را باید به دست یک تیم حرفه ای بازاریابی و بازارسازی سپرد تا بتوانند به کسب و کار شما در مسیر رسیدن به درآمد و سود بیشتر کمک کنند.

ما شما را در این راه تنها نمی گذاریم! اگر قصد نمایش تبلیغات نتیجه محور یا بازاریابی دیجیتالی را دارید بهتر است همین امروز با تیم بازاریابی و بازارسازی ترمه تماس بگیرید.

فهرست
تماس و مشاوره رایگان
Open chat
1
سلام
چطوری میتونم کمکتون کنم؟