سئو و بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت طبق قوانین سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر کسب و کاری است.  بهینه سازی سئو سایت به افزایش ترافیک و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر برای هر وب سایت فروشگاهی یا ارائه دهنده هر نوع خدماتی کمک می کند. اگر روی بهینه سازی سئو سایت سرمایه گذاری کنید مطمئناً سود و فروش بیشتر خود را تضمین کرده اید.

بهینه سازی سایت یا سئو چیست؟

سئو به مفهوم بهینه سازی وب سایت برای شناخته شدن توسط موتورهای جستجو است. طی فرآیند بهینه سازی سئو، ترافیک وب سایت شما از طریق نمایش نتایجی که در موتورهای جستجو مشاهده می شود؛ افزایش خواهد یافت. بهینه سازی موجب می شود که وب سایت شما بیشتر دیده شود؛ در نتیجه میزان ترافیک سایت یا در حقیقت مشتریان بالقوه که می‌توانند به خریداران واقعی تبدیل شوند؛ نیز افزایش می یابد.

چرا بهینه سازی سایت و سئو مهم است؟

بهینه سازی سایت و سئو در صورتی که توسط یک تیم حرفه ای که به تمام استراتژی های بازاریابی کسب و کار شما واقف هستند؛ انجام شود می‌تواند به شما کمک کند که

  • در رتبه های بالای موتور های جستجو از جمله گوگل دیده شوید
  • ترافیک بازدید از سایت را افزایش داده و مخاطبین بیشتری جذب کنید
  • بازخورد مناسبی از عملکرد فروش داشته باشید
  • انتظارات مشتریان را برآورده کنید

تیم بازاریابی و بازارسازی ترمه در ۸ گام زیر به بهینه سازی سایت و سئو شما کمک خواهد کرد:

۱٫     تجزیه و تحلیل تمام داده های وب سایت شما

تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده می تواند شروع مناسبی برای ایجاد یک الگوی بهینه سازی شده باشد. تجزیه و تحلیل داده هایی مانند رفتار بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت، علت خارج شدن آنها از سایت، مدت زمانی که در صفحات وب سایت شما می گذرانند و غیره از مهمترین داده هایی هستند که باید برای بهینه سازی سئو سایت جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود.

۲٫     تعیین کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سئو سایت

با گسترش بازاریابی محتوایی دیگر نمی توان با نوشتن یک متن کوتاه و به کار بردن چند کلمه کلیدی متداول رنگینگ وب سایت را در موتورهای جستجو بالا آورد. یکی از مهمترین عواملی که در بهینه سازی سایت و سئو آن نقش دارد؛ پیدا کردن کلمات کلیدی است که سایت شما قرار است پس از سرچ کردن مخاطب در موتور جستجو نمایش داده شود. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب باید فیلتر های مختلفی در نظر گرفته شود تا از یک لیست بلند بالا، چند کلمه کلیدی برای بهینه سازی سایت و سئو آن انتخاب شود.

۳٫     تولید محتوای یونیک، جامع، هدفمند و سئو شده

طبق آخرین قوانین سئو سایت، تولید محتوا برای کلمات کلیدی نباید کمتر از ۱۶۰۰ کلمه باشد اما این فقط شروع راه است. تولید محتوای یونیک، جامع و هدفمند که تمام مفاهیم مرتبط با کلمات کلیدی انتخاب شده برای بهینه سازی سایت را در بر داشته باشد؛ مهم ترین عاملی است که در ارتقاء رنکینگ وب سایت و نمایش آن در صفحات اول گوگل تاثیر دارد.

۴٫     بهینه سازی تمام صفحات وب سایت طبق قوانین سئو

بهینه سازی صفحات داخلی وب سایت، کاری کاملاً تخصصی است تیم بازارسازی و بازاریابی ترمه آن را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد. در بهینه سازی صفحات داخلی وبسایت باید عوامل مختلفی از جمله headlines, subheadlines, URL slugs,  و  meta tags در نظر گرفته شود.

۵٫     گرفتن بک لینک های مناسب از وبسایتهای پرترافیک خارجی

گرفتن بک لینک از وب سایت های پر ترافیک خارجی به گوگل کمک می کند که وب سایت شما را بهتر بشناسد و با توجه به بازخورد های زیادی که از کلیک کردن روی سایت شما در وب سایت های پر ترافیک دریافت می کند؛ رتبه شما را نیز ارتقا می‌دهد. تیم بازاریابی و بازارسازی ترمه با گرفتن بک لینک های مناسب از وبسایتهای پرترافیک خارجی می‌تواند به ارتقا رتبه شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک کند.

۶٫     بهینه سازی نمایش صفحات وب سایت در موبایل

این روزها استفاده از تلفن های همراه هوشمند و موبایل برای جستجو در وب سایت های مختلف به یک امر عادی و روزمره تبدیل شده است. بنابراین، اگر قصد بهینه سازی سایت یا سئو آن را دارید حتماً باید نحوه نمایش آن را در موبایل نیز بهینه کنید. گوگل در قوانین سئو خود را فاکتوری را با عنوان mobile-first index در نظر گرفته که به این معنی است که اگر وب سایت شما به خوبی در گوشی‌های هوشمند نمایش داده شود؛ رنکینگ سایت شما در گوگل ارتقا خواهد یافت.

۷٫     افزایش سرعت بالا آمدن صفحات سایت

همه افرادی که در حال جستجو در وب سایت های مختلف هستند؛ به زمان اهمیت زیادی می‌دهند. کاربران انتظار دارند زمانی که روی یک سایت کلیک می کنند؛ صفحه آن به سرعت برایشان نمایش داده شو.د به همین علت افزایش سرعت بالا آمدن صفحات وب سایت از عواملی است که در بهینه سازی سایت و ارتقاء رنکینگ آن در موتورهای جستجو موثر است.

۸٫     بالا بردن اعتبار سایت در موتورهای جستجوی گوگل

بالا بردن اعتبار سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل فرآیندی کاملاً تخصصی و پیچیده است که فقط از متخصصین بهینه سازی سایت که آشنایی کاملی با قوانین سئو و ارتقاء رنکینگ وبسایت ها دارند؛ بر می آید. مجموعه عوامل مختلفی از جمله به اشتراک گذاشتن پست ها در وب سایت های شبکه های اجتماعی مثل لینکدین یا توییتر، تولید محتوای منظم و جامع برای جذب مخاطبین، گرفتن بک لینک های موثر و بسیاری موارد دیگر در افزایش اعتبار سایت موثر است.

جمع بندی

اگر به تازگی وب سایت فروشگاهی خدماتی خود را راه اندازی کرده‌اید؛ تنها راه رسیدن به موفقیت و جذب مشتریان بیشتر بهینه سازی سایت و توجه به سئو آن اس.ت فرایند بهینه سازی سایت باید توسط متخصصین با تجربه انجام گیرد که به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، انتخاب کلمات کلیدی، تولید محتوا یونیک و جامع، افزایش سرعت بالا آمدن سایت، بهینه سازی صفحات داخلی ،گرفتن بک لینک و ارتقاء رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو مسلط هستند.

تیم بازاریابی و بازارسازی ترمه برای کمک به شما در بهینه سازی و سئو سایت آماده است. فقط کافی است به ما اعتماد کنید تا افزایش سود و درآمدشما را از وب سایت تان تضمین کنیم.

فهرست
تماس و مشاوره رایگان
Open chat
1
سلام
چطوری میتونم کمکتون کنم؟